20.03.2016

Velkommen til min blogg!!

Da er jeg endelig i gang med ett nytt prosjekt, egen blogg! Dette har jeg hatt lyst til lenge, og nå tørr jeg kaste meg ut i det! Her kommer jeg til å skrive om hverdagens hendelser, min nye og aktive livsstil, oppturer og nedturer! Jeg håper det kan være innlegg som motiverer, engasjerer eller kanskje provoserer litt! Jeg gleder meg til å starte dette prosjektet, og håper dere vil kose dere med mitt bidrag til hverdagens underholdning! Jeg har over lang tid delt av min hverdag på Facebook . Noen liker det og blir inspirert! Andre syns ikke noe om det! Slik vil det også være med bloggen! Men jeg tørr å være meg selv på godt og vondt! Håper DU blir med på ferden!!

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg