På med joggesko!!

Etter en deilig kveld i går sammen med familien, hvor vi koste oss med taco og godteri, så var det på tide å ta grep! Skal man nyte, må man yte! Jeg hadde pakket med treningstøy og joggesko, så da var det ingen unnskyldning! Jeg kom meg i tøyet, og dro ut på treningstur! Nydelig vær, og musikk på ørene!  For meg er trening blitt en viktig del av livet! Jeg trenger det både for min fysiske helse, men og for det mentale! En god treningstur rensker hodet, og gir ny energi til kropp og sjel! Det siste året har jeg vært ute og trent i all slags vær! Sirkeltrening i øsende regnvær, kondisjon og styrketrening i -11grader og snø!! Jeg har brutt mange grenser! Nå klarer jeg til og med å løpe!! Det er så deilig!

Turen i dag gikk så lett! Det var utrolig deilig å komme seg ut! Beina gikk av seg selv, og humøret ble bedre og bedre for hvert steg! Jeg kunne kjenne hvordan bekymringer og uro forsvant! Vanligvis går jeg ikke på asfalt, men i dag ble det tur langs riksvei 9 på Byglandsfjord! Bildene er tatt Idag! Jeg var veldig glad og fornøyd da jeg kom tilbake til campingen, og fikk meg en god dusj ! Turen ble 7,7 km lang! Nå skal dagen brukes til familiekos ! Ha en flott dag! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg