3 år med min kjære!!

I dag er en stor dag! I dag er det 3 år siden jeg fikk verdens beste kjæreste! Plutselig fikk jeg kjenne på den store kjærligheten! Jeg er så uendelig glad for at jeg turte å gi ham en sjanse! Jeg skulle aldri ha noen ny mann! Men det var før vi snakket sammen! Å bli omfavnet av hans kjærlighet og trygghet er det største som har hendt meg, utenom barna! Min kjære er en deilig mann, som tar så utrolig godt vare på meg og barna! I hans armer kan jeg gråte og le! Vi kan diskutere absolutt alt mellom himmel og jord! Min sjelevenn! Takk for 3 herlige år! Jeg gleder meg veldig til å bli din kone i sommer! Gleder meg veldig til årene som kommer! Takk for at du er min kjæreste! 

2 kommentarer
    1. Så utrolig koselig. Gratulerer!
      -Gjerne klikk deg inn på bloggen min som er ganske ny. Kjempe koselig om du vil gi ris og ros til bloggen min 🙂 Har nettopp lagt ut min første videoblogg også. God påske!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg