Kjærlighet i hverdagen

Å vise kjærlighet i hverdagen er kjempeviktig! Det er ikke alltid så lett å huske på i en travel hverdag! Jeg er nok ikke den flinkeste i klassen på akkurat dette! Men jeg forsøker, og er stort sett snill og god mot mine nærmeste! Jeg så heldig at min kjære er veldig flink til å vise kjærlighet i praksis! Det trenger ikke være store og flotte ting, men omtanke og kjærlighet i det han gjør varmer hjertet mitt!

Hver helg før min kjære har dratt på jobb i vinter, så har han båret inn masse ved til meg i stua! Jeg slipper å hente ved, alt ligger klart ved ovnen! Det er så deilig for meg, og jeg rekker å fyre opp samtidig som jeg lager middag og hjelper med lekser! En hverdagslig ting kanskje, men for meg er det kjærlighet i praksis! I går kveld spurte jeg min kjære om jeg måtte pumpe luft i sykkeldekkene etter vinterdvalen. I løpet av kvelden fikset min kjære sykkelen klar til bruk! Og synes det var søtt å se at han hadde hengt hjelmen min klar på styret! Alt står klart til at jeg kan ta ibruk sykkelen så snart forkjølelsen slipper taket! Små enkle ting som viser meg at jeg har en som bryr seg om meg, og som ønsker å legge ting til rette for meg ! Det er jeg takknemlig forå få oppleve! Håper du også har noen som viser deg kjærlighet i hverdagen! Og kanskje vi må minne oss selv på at små ting gjør en stor forskjell!

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg