Takk for flotte ord

Da jeg postet mitt første innlegg her på bloggen min, var jeg ganske spent! Jeg var nervøs for hva reaksjonen ville være blant kjente og ukjente ! Ville folk mene at dette var teit? Hva har hun funnet på nå?? Jeg var nok litt pessimist , og regnet ikke med å oppleve det jeg gjør nå! Jeg har fått mange fine ord! Og når folk sender meg personlige meldinger, hvor de takket for at jeg skriver om ting som berører dem og hjelper dem,da blir jeg rørt! At mennesker rundt oss sliter så sterkt med selvtillit og det å strekke til, være god nok! Det er sårt å vite at mange sliter, men desto bedre å vite at ordene jeg skriver faktisk hjelper! Jeg er ikke annet en ett menneske som ønsker å dele av mine personlige erfaringer på godt og vondt! Men jeg tenker at sammen kan vi hjelpe hverandre til å ha rett fokus! Jeg er dypt rørt og takknemlig for at jeg kanskje kan hjelp noen til å få en bedre dag! Til å være litt glad i seg selv, og ta godt vare på seg selv! Takk

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg