Grå morgen

I dag er det en grå morgen i Kristiansand ! En viktig avtale en tidlig mandags morgen er snart i gang! Det er grått vær, og ganske kaldt! Men kjøreturen hit gikk fint, slapp kø og trafikk kaos! Glad for at min kjære hadde tegnet kart til meg slik at jeg fant greit fram! Selv om været er litt tungt, og jeg aller helst ville vært hjemme, så er jeg optimist! Jeg har roen, og går til dagens oppgaver med friskt mot! Ønsker alle en strålende dag uannsett vær og oppgaver! Vi prates senere😄

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg