MEIR trening!!


Da jeg flyttet til Mandal i februar 2015, begynte jeg nokså raskt med å innføre en god gåtur i Furulunden som mitt morgenrituale! Jeg laget meg en fast rute som jeg gikk hver gang! Plutselig en morgen kom jeg rett på en gjeng med damer som trente på stranda! Det så ut som de hadde det veldig kjekt! Treneren og damene sa hei til meg og smilte! Jeg ble litt paff, men sa hei, smilte og fortsatte turen min! Uka etterpå skjedde det samme, og treneren sa i det jeg gikk forbi at jeg var velkommen til å bli med! Jeg ble både flau og stressa , smilte men gikk videre! Tredje gangen jeg møtte dem stoppet treneren meg, og gav meg litt info om hva hun drev med! Jeg tok imot brosjyren, men sa straks at dette klarte nok ikke jeg! Tusen unnskyldninger ! 

Men jen ble nysgjerrig ! Det så jo så gøy ut, og stemningen var lett og ledig! Jeg bestemte meg for å sende en melding til treneren! Jeg fortalte hvordan min situasjon var, og fikk raskt oppmuntrende svar! Meir trening blir drevet av ei herlig dame som heter Irene Skuland Reilev! Jeg kjente henne ikke, men hun tok meg på alvor og oppmuntret meg til å gi det en sjanse! Jeg fikk en prøvetime! Jeg var så ufattelig nervøs! Med ett stort smil tok hun imot meg, og alle var veldig imøtekommende! Meir trening er utendørs styrke og kondisjonstrening ! Man trener i intervaller, og alle øvelsene kan bli tilrettelagt for absolutt alle! Det var til tider litt vondt for meg å gå mens de andre løp, men Irene ser oss og motiverer hver enkelt ! 

Det siste året har jeg trent Meir to til tre ganger i uka! To gruppetreningstimer, og har nå også egen PT time med Irene en fang i uka! Jeg har gjort store fremskritt , og jeg løper istedenfor å bare gå!! Jeg klarer planken 2*45sek, og har fått bedre balanse og styrke i hele kroppen! Jeg har trent ute i pøsende regnvær, i bitende minusgrader og snø, og i vakker soloppgang på stranda! Å løpe på stranda er helt magisk!  Jeg er så glad for at jeg turte å prøve! 

I dag har jeg vært på trening, og det ble intervaller med løping og styrketrening mellom hvert løp! En deilig følelse! Dette innlegget er ikke sponset,. Ha en flott dag😄😄

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg