Å gi slipp!

Tviholder du på gamle vaner? Tviholder du på den vante måten å tenke på? Tviholder du på din måte å leve på? Vi har alle våre drømmer om hvordan livene våre skal være! Vi planlegger oss av og til ihjel. Å holde på det gamle er ikke nødvendigvis det beste for oss i det lange løp!

Da jeg vokste opp hadde jeg mange drømmer! Jeg lå mye på sengen i jenterommet, og fantaserte meg bort i drømmer om framtiden! Om alt jeg ville oppnå! Jeg visste så altfor godt at det ikke ville være mulig å oppnå alle drømmene! Men jeg drømte likevel! Livet har gått sin gang med oppturer og nedturer! Jeg oppnådde min drøm om å bli mamma, og få en utdannelse! Andre drømmer ble brått knust og ødelagt! Heldigvis fant jeg den store kjærligheten som jeg alltid hadde drømt om!

Men det var først når jeg var villig til å gi slipp på det livet jeg planla, at jeg kunne få det livet som ventet på meg! Å legge ting bak seg er en pågående prosess som kanskje aldri tar helt slutt! Men ved å se fremover istedenfor bakover, så har jeg mye godt i vente! Masse kjærlighet og varme! Nye utfordringer! Jeg har masse ideer til spennende prosjekter i hodet mitt! Blir spennende å se hvilke som blir satt ut i livet! Jeg har ihvertfall bestemt meg for at jeg ikke skal være redd for å satse!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg