Eg e stiv og støl😜😜

God morgen kjære venner😍😍jeg har startet dagen! Jeg er skikkelig stiv og støl etter treningene de siste dagene! Lårene sier hei på en måte som er litt plagsom 😜 Men det går fint! Beste medisinen mot støle bein , er en ny treningsøkt med solid oppvarming! Jeg gleder meg til ny MEIR trening i Furulunden nå på morgenen! En deilig start på dagen! 

Takk for alle kommentarer /delinger/liker på bloggen min! Jeg setter veldig stor pris på alle tilbakemeldinger som jeg har fått! I løpet av disse ukene hvor bloggen min har eksistert, har godt over 7000 mennesker klikket seg inn på bloggen min! Det er helt utrolig! Tusen takk til hver enkelt! Jeg blir ydmyk og glad! Jeg ønsker å nå ut til enda flere, så spre gjerne bloggen min til dine venner! 

Onsdager er en dag som for meg er fylt med både gøy og alvor! Avtalene i dag er ofte tøffe, men de hjelper! Så da gir jeg gass på treningen først, så er jeg klar for å takle resten av dagen! Håper du får en strålende dag! Vi snakkes snart❤️❤️❤️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg