MEIR trening med stive bein🏃🏃

Jammen kom jeg meg igjennom nok en kjekk økt med MEIR trening🏃💪det tok litt tid å komme ordentlig i gang, da mine lår er noe lite samarbeidsvillige i dag😜😜men jeg gav ikke opp! Jeg har tatt roøvelsen , armhevinger, planke, dratt bildekk, jogget intervall og gående utfall med ekstra vekt!!! Kjempegod trening, og veldig kjekk gjeng å trene sammen med😍😍koselig å bli kjent med så flotte mennesker! Og når vi tillegg kan se utover havet i pausene, så har man ingenting å klage over!

Ha en nydelig dag alle sammen😄😄nå begynner min tøffe del av dagen! Men jeg er klar til å møte de utfordringer som kommer underveis 💪💪takker igjen for alle flotte tilbakemeldinger på innlegget Trening på resept? Tydelig et tema som engasjerer! Sammen kan vi få til en endring! Vi prates etterhvert!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg