En blomst midt i ugresset!

Noen dager føler jeg meg som en blomst midt i ugresset! Jeg har kjempet for å få lov til vokse slik jeg ønsker! Jeg har strevd for å få nok plass til å få komme frem! Jeg har hatt så lyst til å få frem alle fargene mine! Lyst til å vise hele meg, hvem jeg virkelig er! Ugress har lenge holdt meg borte. Men jeg har klart å kjempe meg igjennom alle hindringene. Jeg har fortsatt endel ugress som plager meg, men det får ikke hindre meg i å blomstre! Jeg vil nyte vårsolen, og få lov til å la fargene mine speile seg i solskinnet! For nå er det min vår! Endelig kan jeg springe ut, og få være akkuratt meg!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg