Takler jeg livet??

Noen ganger lurer jeg på hvordan jeg skal klare morgendagen! Av og til virker det så vanskelig! Man føler at man ikke strekker helt til! Har jeg de kreftene som trengs for å stå stødig i alt som skjer meg? Takler jeg det som ligger foran meg? Er jeg sterk nok? Er jeg så tøff som jeg må være?

Det er da det er ekstra godt å vite at jeg ER sterk! Jeg ER klar for å takle det som kommer! Jeg ER en tøff dame som ikke lenger lar meg trø på! Jeg har vært ute en vinternatt før! Jeg har vært igjennom tøffe stormer før, og se hvor jeg er i dag! 

Det er lov å være usikker iblant, men troen på deg selv må du aldri miste! Det er den som skal hjelpe deg igjennom de tøffeste dagene i livet ditt! Troen på deg selv gjør deg sterk! Det hender vi faller, men vi reiser oss igjen! Jeg håper at jeg gir deg litt inspirasjon til å takle hverdagen! Nyt helgen, og gjør gode ting for deg og dine kjære! 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg