Klumpen i magen forsvant!

For aller første gang etter at jeg startet bloggen, fikk jeg en litt vond klump i magen etter å ha publisert forrige innlegg! Jeg angret ikke, men jeg ble faktisk redd! Hva i all verden ville folk si? Ble jeg litt vel personlig? Kjenner folk seg igjen i det jeg skriver? Hvilke reaksjoner kommer?? 

Heldigvis forsvant klumpen i magen raskt ! Jeg visste at jeg ville fortelle det til dere, og er ikke flau over min historie ! Men det gjorde veldig godt da kommentarene kom, og jeg så det var positive reaksjoner! Jeg vet godt at der nok er noen som ikke liker min åpenhet! Men det er greit, vi velger selv våre grenser! For meg er ærlighet viktig! Mine opplevelser har formet mitt liv! Jeg ønsker å hjelpe andre ved å dele mine erfaringer på godt og vondt! 

Jeg ser frem til en rolig kveld sammen med familien min! God mat, litt TV og avslapping i ett nyvaska hjem er deilig! Ønsker dere alle en deilig lørdagskveld! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg