Urolig natt😳

Jeg var så klar for en god natt søvn! Klar for å bare flate ut, lukke øynene og sove søtt hele natta! Jeg lengtet etter å bare sveve avgårde inn i natta uten hindringer! Jeg ville bare få hjernen til å koble helt ut…..

Men neida! Min hjerne ville ikke slutte å jobbe! Tankene fortsatte og fortsatte! Og i de periodene hvor jeg sov, var det en salig blanding av mareritt, minner fra fortiden og fantasi ! Jeg lå ikke særlig stille i senga akkurat ! 

Dette er ikke første gangen, og jeg vet det ikke blir siste gangen! Når man jobber med å bearbeide fortiden, tar kroppen av og til ikke pause! Det er slitsomt når det står på, men det blir bedre etterpå! Det som er viktig er å ta hensyn til sin egen situasjon! 

Derfor blir det en rolig søndag! Vi prates senere!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg