Kjærlighet

Kjærlighet. Smak på ordet! Hva skjer inni deg når du tenker på ordet kjærlighet? Blir du varm om hjertet, og smilet kommer frem? Eller stikker det et savn etter mer kjærlighet? Har du nok kjærlighet i livet ditt? Lar du kjærligheten slippe til?

Jeg hadde bestemt meg for å heller leve alene resten av livet mitt! Jeg trodde ikke på kjærligheten! Jeg var helt overbevist om at ingen ville ha meg! Ingen kom til å like akkurat meg! Jeg proklamerte til familien at nå skal jeg være alene! Jeg trodde ikke jeg ville finne en mann som var så snill og god som jeg ønsket! Tenk at jeg kunne ta så feil!

Å våge seg til å gi kjærligheten en ny sjanse, var utrolig skummelt! Da min kjære ba meg om en sjanse, var jeg redd! Jeg er så utrolig glad for at jeg valgte å la kjærligheten få en ny sjanse! Min kjære vet absolutt alt om min fortid. Og han elsker meg! Det er så godt å være 2 om alt som skjer i vårt hjem! Sommeren 2015 fridde han til meg på Gaustatoppen! om noen uker blir vi mann og kone! Kjærligheten vår er sterk! Det er stort!

Kjærligheten er stor! Kjærligheten er sterk! Det eneste vi ikke får nok av er kjærlighet! Det eneste vi aldri gir nok av er kjærlighet!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg