Min første måned som blogger!

Det har allerede gått en måned siden jeg startet min blogg! Det har vært så utrolig spennende! Jeg angrer ikke i det hele tatt! Dagene har vært travle. Det er bra for meg! Jeg var veldig spent på hvordan bloggen min ville bli mottatt av alle dere som leser mine innlegg!

Jeg trigges av tall, det er ikke noen hemmelighet! Det er spennende å se hvor mange jeg klarer å nå ut til med min blogg! For meg har det vært utrolig gøy å sjekke statistikken! I løpet av mine første 30 dager har bloggen min hatt over 10 000 sidevisninger! For meg er det veldig mange, og en utrolig god start! Jeg vet at mange av dere er innom flere ganger daglig! Faste lesere er veldig bra! Jeg håper dere blir med meg videre på min bloggferd!

Jeg forsøker å ha en blanding av innlegg! Litt om trening, litt om hverdagen min, og litt dypere innlegg hvor jeg gir av meg selv for å få fokus på det som jeg føler er viktig! Jeg er personlig, og deler en del. Men resten av privatlivet mitt verner jeg om! Det er min blogg, og mine nærmeste skal ikke bli eksponert! De skal ikke bekymre seg for å havne på min blogg!

Jeg gleder meg til å fortsette å skrive til dere! Jeg håper at min blogg kan inspirere dere! Gi dere noe å tenke på! Kanskje blir dere litt irriterte. Eller synes det jeg skrev var dumt! Det er helt i orden. Vi er forskjellige!

Så velkommen til å være med videre på ferden! Kjempegøy hvis dere hjelper meg til å nå ut til enda flere! Tips dine venner om bloggen min! Jeg gleder meg til fortsettelsen! Takk for at DU er med!

3 kommentarer
    1. Jeg leser bloggen din hver dag.. Viktig det du sier om å strekke ut en en å be om hjelp, jeg sitter hver eneste dag å kvier meg for det.. Skulle trengt en hjelpende hånd med følelser å tanker 😒
      Klem fra meg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg