Jeg deler mye!

Når jeg sitter ved maskinen og skriver alle disse innleggene, så er det akkurat som jeg tømmer en stor eske. En eske som har stått vekkgjemt innerst på loftet, som man aller helst ikke vil huske at man eide! Men så når man børster støvet av dem, så er de plutselig noe vi kan ha bruk for likevel! Noe blir kastet i søppelen med en gang, andre ting kan man ta i bruk! Noe gjemmer man bort igjen. Man vil ikke kaste det, men man vil ikke dele det med noen! Slik er det med livet mitt. Noe ønsker jeg å dele, mens andre ting ønsker jeg å holde for meg selv.

Å finne balansen mellom hva som er ok for meg å dele, og ikke, kan av og til være vanskelig! Jeg har begynt på innlegg, og så slettet dem igjen! Jeg tenker nøye over hva jeg publiserer! Jeg skal kunne stå inne for alt jeg skriver, samme hva andre måtte mene om det! Det er viktig for meg! Jeg går stadige runder med meg selv. Hva vil jeg dele? Hva ønsker jeg å formidle til dere?

Jeg føler meg sterk når jeg velger å dele! Jeg ønsker å inspirere andre til å få ett bedre liv! Dersom ingen våger å prate om de vanskelige tingene, så skjer der i hvert fall ingen endringer! Å tie vanskelige ting i hjel, er ikke greit! Jeg er glad for at jeg tørr! Glad for at det føles riktig for meg! Jeg håper bloggen kan hjelpe meg til å virkelig nå ut! Kanskje åpner den opp dører til andre spennende prosjekter underveis! Jeg er klar til å satse!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg