Følelser!

Jeg er ett følelsesmenneske. Er du? Mine følelser ligger ofte veldig tykt utenpå! Før kunne jeg skjule dem, nå vil de fortere frem i lyset! Jeg blir gladere enn før! Jeg blir mer og mer rørt over de merkeligste ting! Jeg kan bli ordentlig sinna! Jeg kan bli veldig lei meg!

Følelser er både godt og vondt! Det er bra for oss å kunne uttrykke følelser! Hjernen vår trenger å få utløp for alle ting vi opplever! Å slippe følelsene løs, kan oppleves veldig intenst! De tar på en måte kontrollen over oss i perioder! For meg som er kontrollfrik, kan det være ganske vanskelig å slippe følelsene løs!

Etter en lang periode i livet mitt hvor alt var vanskelig, var det utrolig deilig å få latterkrampe av å se på Senkveld duellen på TV2. Å sitte hjemme alene, å se to voksne menn dumme seg totalt ut på tv, satte i gang lattermusklene hos meg! Det var så befriende å klare å le! Når magemusklene mine fikk vondt, gikk det opp for meg at det var lenge siden sist jeg lo !

Jeg vil heller være et varmt menneske som viser følelser, enn et kaldt og hardt menneske! Så får det heller bare komme noen tårer, enten man ler eller er trist! Å være seg selv er viktig! Våg å vise din personlighet! Vær raus mot andres personlighet! Følelsene er med å forme oss som mennesker! La dem få slippe til!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg