Oh la la det nærmer seg bryllup!!

Om noen uker skal jeg faktisk få gifte meg! Å som jeg gleder meg! Det blir sterkt, det blir så deilig å få bli gift med mannen jeg elsker! Å feire kjærligheten sammen med aller nærmeste familie, blir så koselig! Det er godt å ha familien rundt seg på en slik spesiell dag!

Mye skal ordnes og organiseres, selv om det blir et lite og intimt bryllup. Alle må ha finstasen i orden, hår må klippes, pynt må fikses! Alt må koordineres og planlegges! Det er så kjekt å holde på med! Positiv energi som hjelper oss i hverdagen!

At jeg skulle få møte den store kjærligheten, er jeg så takknemlig for! Det har gjort livet mitt komplett. Det er trygt og godt! Ett trygt og godt hjem har vi etablert i sammen! Vi satser på ett langt og godt samliv! Å være to er så utrolig godt! Å hjelpe hverandre, støtte hverandre i både gode og vonde dager har vi allerede erfart! Det hjelper for oss begge!

De siste ukene før bryllupet kommer til å gå fort! Her må vi bare henge med for å ha alt på plass! Men aller mest gleder jeg meg til feire kjærligheten! Vår sterke kjærlighet!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg