Tryggheten jeg kjenner på!

Å endelig være trygg på seg selv, er helt fantastisk! Å få lov til å oppleve den roen i hjertet og sjelen som jeg gjør nå, det er helt fantastisk! Endelig slipper jeg den vonde klumpen i magen, som fortalte meg at det er noe som ikke stemmer med livet mitt! Jeg slipper endelig alle de våkenettene. hvor jeg ikke ante hvordan livet skulle gå!

Det har vært en veldig lang reise å komme hit. Veien har vært full av store fartsdumper! Jeg har gått på trynet så det smeller innimellom, men jeg har holdt ut! Jeg har tatt de stegene som var riktige og viktige for å få ett godt liv! Jeg har måtte kjempe veldig hardt, og jeg kjemper fortsatt med ulike problemstillinger i hverdagen! Men jeg har blitt rolig!

Jeg smiler mye mer! Jeg smiler ekte! Jeg smiler fordi jeg har lyst til det! Jeg tørr å være helt meg! Nettverket som jeg har rundt meg i dag, gjør meg sterk! Jeg har en familie som er glad i meg, og som vil meg bare godt! Jeg har min kjære som betyr all verden for meg! Barna mine vokser til, og jeg elsker dem!

Takk og pris for at jeg fant styrken jeg trengte for å ta grep i livet mitt! Takk og lov for at jeg traff mennesker som gav meg ett solid spark bak, og forklarte meg at jeg kunne få ett bedre liv! Jeg vil gjerne hjelpe andre til å få ett bedre liv! Kanskje det er meningen at jeg skal bruke mine  erfaringer, og hjelpe andre? Jeg har i hvert fall lyst! Tiden vil vise hva jeg finner på!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg