En utrolig kjekk helg er over!

Jeg sitter her trøtt, men veldig glad og fornøyd! Jentehelgen ble akkurat så kjekk som jeg håpet og trodde på forhånd! Fredag kveld kom ei god venninne! Hun skal være forloveren min i bryllupet mitt, så fredag kveld gikk med til god mat og bryllupsprat! Vi koste oss så veldig at vi fikk ikke spist mat før nokså sent på kvelden! Jeg kan ikke huske sist jeg la meg kl 02.45 på en fredagskveld!

Jeg fikk beskjed om å sove lenge litt utpå på lørdags morgen. Venninna mi hentet min søster på togstasjonen. Vi spiste deilig frokost sammen hjemme, og så dro vi på tur! Jeg visste ikke hvor vi skulle! Vi endte opp i Kristiansand sentrum. Shopping og kos! Inn å kikke på alt mulig av butikker! Etter en del timer ble vi både slitne og sultne! Vi fikk satt oss på restaurant, og spiste deilig lunsj!

Lørdagskvelden ble hjemme i stuen, med knallgod mat og koselig prat! Passet meg kjempegodt! I dag spiste vi en deilig frokost. Så var det på tide for meg og forloveren min å lure oss litt vekk. Jeg tok en sjanse for ca. 3 mnd. siden! Jeg fant min drømme brudekjole, og kjøpte den. Selv om den ikke passet! Jeg manglet da i hvert fall 10 cm på å klare å lukke kjolen! Jeg har trent masse, og spist ganske sunt! Cm har forsvunnet litt etter litt! I dag skulle sannhetens time komme! Ville dette gå?? Til min store glede og lettelse, fikk jeg den på meg! Jeg må til sydama, og justere den litt, men er så utrolig stolt og glad! Nå vet jeg at jeg blir en vakker brud! Jeg kommer til å føle meg som en prinsesse! Det er verdt alt slitet! Jeg er så stolt! Jeg kommer til å fortsette å trene videre! Det gjør så godt!

Nå har gjestene dratt hjem, og barna er kommet hjem igjen! Jeg gjør meg klar til en ny uke med jobb, blogg, trening og ulike avtaler! Jeg går uken i møte med en kjempegod følelse i kropp og sjel! Batteriene er ladet opp, jeg er så takknemlig! Søndagskvelden skal tilbringes i godstolen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg