Å bli elsket

Å få oppleve det å bli elsket, det er sterkt. Det kan være intenst. Det kan være skummelt. Å virkelig kjenne at noen elsker akkurat MEG, er kraftfullt. At en person virkelig elsker meg på tross av alle mine feil og svakheter. Som elsker meg så mye at han vil tilbringe resten av sitt liv med akkurat MEG!

Å bli elsket har vært avgjørende for min vei til å bli hel! Gjennom å bli elsket, har jeg lært å elske meg selv. Men hans støtte og trøst, har jeg funnet meg selv. Jeg har gjort selve jobben selv, men han har pushet meg. Han har holdt rundt meg når det har stormet som verst! Vi har ledd sammen når ting har blitt tragikomisk inniblant! Selv om det av og til gjør vondt når den du elsker sier det du ikke vil høre, så hjelper det.

Sammen skal vi gå videre igjennom livet. Vi skal møte oppturer og nedturer! Vi skal komme oss over de fartsdumpene som måtte dukke opp underveis på vår ferd. Og vi skal fortsette å gjøre hverandre sterke!

Elsk meg mest når jeg fortjener det minst, for det er da jeg trenger det mest!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg