Tanker om livet!

Jeg har gått mange stier i livet.

Forsøkt å finne min vei.

Jeg snublet og falt mange ganger,

men visste jeg skulle reise meg!

 

Å finne den riktige veien,

var lenge en vanskelig sak!

Å velge en ny retning i livet,

var det som ble riktig for meg!

 

Å starte på nytt, var så deilig!

Å puste helt fritt, uten frykt!

Få lov til å endelig leve!

Og oppleve livet på nytt!

 

Jeg er veldig glad for å leve!

Få våkne på nytt dag for dag!

Med tiden vil alt vondt få blekne!

For livet er endelig blitt mitt!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg