2 steg frem, og 1stef tilbake!

Er det noe jeg har måtte lære meg med årene, så er det at jeg aldri må gi opp! Uansett hvor sliten  eller trist jeg blir, så gir jeg ikke opp! Jeg kan ofte føle at fremdriften går altfor sent. At jeg vil ha ordnet opp i ting nesten før det har skjedd. Jeg prøver alltid å ligge litt foran, slik at jeg vet hvordan ting skal løses når det faktisk skjer. Det går selvfølgelig ikke alltid like bra!

Det som er viktig å tenke på, er at det stadig går fremover! Det ordner seg litt og litt! Noen ganger går man 2 steg frem, og så 1 tilbake! Men man går likevel fremover! Noen prosesser tar lang tid å komme seg gjennom. Men vi kommer alltid gjennom til slutt! Livet byr på mange ulike tester i hverdagen! Jeg ska innrømme at de er noe vanskelige å bestå i perioder.

Jeg har fokuset mitt på familien og meg. Jeg gir aldri opp å jobbe for at vi skal ha det godt! Vi skal vandre inn i fremtiden sammen. Vi skal ha fokus på glede og mestring! Vi skal oppleve masse gøy sammen! Jeg gleder meg til denne ferden!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg