Hvordan får du tid til å blogge??

Jeg har fått en del spørsmål i det siste. Hvordan rekker du å blogge så mye? Hvordan klarer du å skrive så mye? Hvor får du inspirasjonen fra? Er det ikke ett press å alltid levere noe? Er det ett stress å være så ærlig?

Jeg har lagt meg noen faste rutiner. Jeg skriver som regel tre/fire blogginnlegg hver kveld. Da kan jeg publisere dem når jeg vil i løpet av de nærmeste dagene! Jeg er som oftest hjemme om kvelden, og når barna er i seng, så setter jeg meg ved maskinen! Noen ganger har ideene til innleggene kvernet i hodet mitt hele dagen. Da kommer ordene veldig kjapt. Andre ganger må jeg tenke litt mer. Noen av innleggene lager jeg mens jeg er utenfor hjemmet. Greit å bruke telefonen til å skrive innlegg på!

Det hender jeg får konkrete ideer når jeg er ute. Da noterer jeg noen stikkord på telefonen, og skriver hele innlegget når jeg kommer hjem! Jeg har alltid likt å skrive, og det er fint at det kan hjelpe / motivere andre!

Jeg har valgt å ha en ærlig blogg. Jeg er ingen rosablogger. Jeg ønsker å skrive om mine erfaringer, og dele litt av mitt liv! Jeg har støtte fra min kjære, og det er viktig for meg. Jeg tror det er plass til en blogg for “voksne”! Ikke bare fokus på fest og moro, materielle ting og falske vipper! Jeg blir kanskje ikke dem med mest klikk, men jeg vil stå for det jeg skriver!

Jeg har blitt godt mottatt, og det varmer hjertet mitt! Jeg vil svært gjerne nå ut til flere, så kjekt hvis dere tipser vennene deres om min blogg! Tusen takk til alle som hjelper meg å nå ut til flere!

 

2 kommentarer
    1. Man trenger definitivt blogger som dette for å bryte opp blant alle typiske rosabloggere. Det er bare sunt og banebrytende. Jeg heier på deg! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg