Trening gir livet energi!

Takk og lov for at jeg har oppdaget trening! Jeg er så takknemlig for at jeg ha klart å komme over den store terskelen, og tørr å trene sammen med andre! Jeg blir så mye lettere i kropp og sjel når jeg får trent! Jeg blir i bedre humør! Kroppen får mer energi! Vanskelige tanker holdes borte en stund! Det er så deilig med ett friminutt vekke fra vonde minner og tanker!

Jeg klarer endelig å jogge! Det er så stort for meg! Jeg føler meg så mye lettere i kroppen! Om jeg løper på stranden, eller på stiene i Furulunden, så nyter jeg det! Det er selvfølgelig tungt, men jeg er så glad for at jeg endelig klarer det! Tenk at jeg klarer å løpe! Det gjør meg stolt! Jeg har hatt en enorm fremgang det siste året!

Jeg skjemmes ikke over å innrømme at jeg har mentale utfordringer. Jeg er stolt over at jeg fungerer veldig bra i hverdagen tross en vond fortid. Jeg er stolt over at jeg istedenfor medisiner, klarer meg fint med trening! Når jeg trener, rensker jeg hodet! Jeg gir kroppen positive impulser! Jeg bruker krefter, og blir sliten på en god måte! Det gir meg troen på en god fremtid med god helse!

Jeg er sterk. Sterk i kroppen. Styrkeøvelser gjør jeg veldig bra! Men jeg har blitt sterkere i hodet også! Jeg står enda stødigere når privatlivets stormer herjer! Jeg har fått en rakere holdning, og ser ikke ned i bakken lengre! Jeg er mye mer sikker på meg selv! Det er deilig å endelig tørre å tenke godt om seg selv!

Husk på at du trenger ikke bli en atlet for å lykkes med trening! Finn dine mål, og jobb utfra hva du ønsker å oppnå! Vi trenger fysisk aktivitet, det er viktig for vår fysiske og psykiske helse! Ta deg en luftetur! 30 minutter holder! Kan jeg, så kan du!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg