Å luke i blomsterbedet!

Jeg skal luke i blomsterbedet vårt. Problemet er bare at jeg er usikker på hva som er blomster og hva som er ugress. Derfor har jeg bedt om hjelp fra en som kan det! Det kan være lurt å lære av noen som har mer kunnskap enn meg, slik at jeg ikke kaster bort det som kan brukes!

De siste årene har jeg luket i mitt privatliv. Jeg har fått fjernet mye ugress. Jeg har fått dratt opp mange røtter som har sittet godt fast. Jeg har fjernet det som hindret meg i å vokse! Jeg har gitt meg selv plass til å vokse! Jeg har gitt meg selv den næringen jeg trengte for å vokse! Jeg har tatt vare på det som jeg ønsket å ha med videre, men noe har fått litt mindre plass.

Heldigvis har jeg ikke gjort dette helt alene. Jeg har fått god hjelp på veien. Hjelp til å ordne i mitt eget blomsterbed. Hjelp til å finne ut hva jeg burde beholde. Hjelp til å finne det som gir meg næring! Hjelp til å få meg til å blomstre!

Jeg gleder meg til å få fine blomsterbed i hagen vår. Det blir en god følelse når alt er ferdig!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg