Plutselig traff jeg!

I løpet av det siste døgnet har over 3000 mennesker vært innom blogginnlegget mitt angående Jan Thomas og kroppsfokuset. Og det leses stadig av nye mennesker! Jeg visste at når jeg trykket på publiser knappen så var det muligheter for litt respons! Men det ble mye mer enn forventet på veldig kort tid! Det kiler litt i magen, for jeg synes det er veldig mange mennesker!

Fokus på kropp kontra indre selvtillit berører tydeligvis folket! Jeg satte ett skråblikk på det inntrykket jeg fikk av hans tv opptreden. Tydeligvis har mange samme oppfatning som meg! Jeg har fått kommentarer, mest positive og noen få negative! Takker for begge deler!

Jeg er opptatt av at selvtillit skal komme innenfra! Uansett kropp og utseende skal man være trygg på seg selv og sin identitet! Trening er absolutt ett pluss, men ikke basere hele livet på hvordan kroppen ser ut! Jeg er ydmyk over reaksjonen og mottakelsen! Det er stas å føle at man treffer iblant, det skal jeg innrømme! Takk for alle som støtter opp om bloggen min, og deler mine innlegg!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg