Min dag i dag!

Så er bursdagen min her. Jeg er blitt 39 år gammel. Det er blitt 39 år med mange oppturer og nedturer. Jeg er på beina, og i gang med dagen. I går var jeg nede for telling, men det tillater jeg meg ikke i dag!

Jeg er klar i treningstøyet, og skal starte dagen min på Meir trening i Furulunden om kort tid. Det skal gjøre godt å få ut litt stim av denne kroppen her. Onsdager betyr tøffe avtaler for meg, og det gjelder også i dag. Jeg manner meg opp, og forsøker å ha en positiv innstilling.

Takk for alle gode ord etter innlegget mitt i går kveld. Det varmer meg i hjertet! Takk for støtte og omsorg! Det hjelper meg i gjennom veldig tunge dager for tiden. Ha en fin dag, så prates vi!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg