Urettferdig

Visse perioder i livet mitt har jeg virkelig lurt på hvorfor det skjer vonde ting hele tiden med meg eller mine kjære! Hva er det som gjør at smertefulle opplevelser kommer til de samme personene om igjen og om igjen. Hvorfor kan man ikke få fred til å leve livet sitt! Hvorfor må livet hele tiden vikle oss inn i vonde situasjoner? Hvorfor må vi hele tiden grave frem vår innerste styrke, for å klare livet?

Jeg vil ikke at absolutt alt skal gå på skinner til enhver tid. Vi har selvfølgelig godt av å kjenne på livets utfordringer en gang i blant! Men det føles urettferdig at det aldri skal ta slutt! Jeg blir fortvilet over at de jeg er glad i , må igjennom så mye vondt! Jeg liker ikke når de får så mye å streve med!

Vi må som alle andre ta det som kommer! Jeg forsøker å godta det! Vi hjelper hverandre, og det gjør godt! Sammen klarer vi livet!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg