Takk for all støtte og omsorg!

I dette innlegget vil jeg ganske enkelt få takke for all omsorgen dere viser oss! Takk for at dere gir meg støtte på facebook. Takk for at dere gir meg gode ønsker! Det betyr uendelig mye for meg!

Det så godt å kjenne på støtten fra min kjære! Han står ved min side, selv om dette også er tøft for ham. Familiene våre støtter og hjelper oss! Jeg er så uendelig glad for deres omsorg og støtte! Sammen klarer vi å komme oss på beina igjen når vi faller!

Vi har snudd hver stein for å finne en løsning på dette problemet, men vi må rett og slett finne en ny dato. Mange av dere viser deres medfølelse, og det varmer hjertene våres! Jeg forsøker å komme meg opp igjen, og videre. Men mine følelser er så sterke, det gjør så fryktelig vondt. Det vil ta tid for meg å komme videre etter dette.

Ta godt vare på hverandre! Gi hverandre omsorg! Tusen takk for at dere heier på meg og mine kjære!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg