Å snu tankene!

Da jeg endelig kom meg opp av sengen i formiddag, var jeg skikkelig sur, trist og ville bare gråte. Nok en dag med vonde følelser, og tungsinn. Det er ikke kjekt å starte dagen slik i det hele tatt. Mine nærmeste forsøker å få meg på rett spor igjen, og fokuserer på løsninger og problemstillinger. Jeg ble frustrert da mine følelser ikke så lett vil slippe taket i meg. Jeg glefset i fra meg, og var ikke noe blid. Heldigvis har jeg en kjæreste som vet hva som hjelper for meg.

Han fikk meg til å ta på treningstøy, og komme meg ned til Furulunden alene. Ut å gå deg en tur, det hjelper; var beskjeden fra min kjære! Jeg skal innrømme at jeg var ikke særlig lysten på det, selv om været er strålende. Men med musikk på ørene og solbriller på, kom jeg meg i gang på treningsløypen min! Flere ganger underveis ville gråten og angsten ta overhånd, men jeg pustet dypt i magen, og pushet meg selv videre! Da jeg nådde enden på ruten min, hadde jeg gått 6 km!

Det viktigste i dag var ikke selve treningen. Det viktigste var jobben med å snu tankene mine! Min kjæreste og mine barn fortjener at jeg tar meg sammen, og fungerer! Jeg elsker dem over alt på denne jord! Det siste de trenger er å ha en mamma eller kjæreste som ikke fungerer! Jeg er nødt til å ta meg grundig sammen, og begynne å lete etter løsninger!

Underveis på turen min i dag hørte jeg blant annet på Admiral P sine låter. Holde hodet kaldt, og Skakke gi opp ,de gav meg et push i riktig retning! Det er akkurat det jeg må gjøre nå! Jeg må holde hodet kaldt, og fokusere på løsninger! Jeg må i hvert fall ikke gi opp! Selv om jeg enda har sterke følelser som gjør vondt, skal jeg klare å få gjort det som er nødvendig for å løse våre utfordringer!

I morgen blir en spennende dag hvor jeg skal forsøke å få løst alle disse utfordringene! Jeg  vet jeg må jobbe knallhardt med meg selv for å klare det! Men det skal jeg jammen meg klare! For jeg skal nemlig få oppfylt min store drøm for meg og mine kjære!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg