Kjærligheten vår er sterk!

Kjærligheten vår er så god og sterk. Den holder oss oppe når alle andre ting går i mot oss. Vi støtter hverandre på de gode dagene, og reiser hverandre opp på de vonde dagene. Når den ene er nede, trøster den andre. Vi har en kjærlighet som innebærer mye gjensidig respekt. Vi har begge opplevd ting i livet. Det gjør at respekt for hverandre er meget viktig i vårt forhold. Vi gjør vårt beste for at den andre parten skal ha det fint.

Jeg vet ikke hvordan det hadde gått med meg gjennom disse årene av mitt liv hvis jeg ikke hadde hatt kjærligheten. Mange drømmer om den vakre prinsen som kommer ridende på en hvit hest! Min prins viste seg å bo i nærmeste nabovogn på campingplassen, og hesten var byttet ut med en trailer! En arbeidskar som er tvers igjennom snill og god!

Vi gjør hverandre sterkere! Vi er ærlige overfor hverandre, og har ikke filter. Takk og lov at vi fant ut at vi passet sammen! Jeg føler virkelig at han reddet meg! Han har hjulpet meg igjennom alle kampene de siste årene, og står stødig i stormen sammen med meg! Han beskytter meg, og verner om meg! Det er så deilig!

Jeg gleder meg til fremtiden sammen med min prins! Selv om vi stadig støter på utfordringer, står vi sterke sammen! Vår kjærlighet er bunnsolid! Det klarer ingen å få ødelegge!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg