Endelig en deilig morgen!

Det var så deilig å endelig våkne opp, og faktisk ha lyst til å begynne på dagen! At det var greit å tenke på at dagen var i gang, og at jeg skal fungere greit igjen! Jeg la merke til det flotte været, og solskinnet som varmer inn i stuen! Jeg kjente at det var deilig å komme i gang! Jeg har en del oppgaver å få gjort i løpet av dagen, og det skal gå fint! Ungene kom seg av sted på aktivitetsdag.

Jeg kjenner på en stor lettelse i kropp og sjel. Å få satt en ny dato gjorde underverk på min situasjon. Nå er det fullt fokus på å få alle detaljer til å klaffe, og vi er allerede godt i gang! Jeg skal på trening i formiddag, og det gleder jeg meg til! Skal bli deilig å få løpe litt, og bygge muskler!

Jeg håper alle der ute har en fin dag! Jeg håper at dere kan nyte dagen, og ta imot alle utfordringene som dukker opp underveis! Jeg vet at jeg kommer til å svinge i humøret, men har bestemt meg for å ha en god dag! Vi prates senere!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg