En travel formiddag!

I dag har jeg fått gjort mye fornuftig! Jeg fikk kommet meg ned igjen til kirkekontoret, og vielsen er endelig booket! Jeg har blitt møtt helt topp der nede, og de har gjort alt de kan for å hjelpe oss i denne situasjonen! Så bar det av sted på trening sammen med gjengen fra Revmatikerforeningen! Luksus å trene sammen med en så herlig gjeng i strålende solskinn og varme! Deilig å løpe opp bratt bakke, føltes så deilig å bare få ut gruff og irritasjon! Styrkeøvelser ble unnagjort, og planken fremkaller både det ene og det andre ordet…..

Deretter bar det videre for å spikre enda flere detaljer! Matleveransen ble byttet dato på, og frisøren ble avbestilt og booket på nytt! Heldigvis hadde ikke frisøren tatt ferie!! Mitt eneste “problem” er at min kjære trener har ferie, så jeg må kjempe meg igjennom de siste ukene med trening alene! Men det skal jeg jammen klare, for jeg skal være ekstra flott som brud! Det har jeg bestemt meg for, så da blir det sånn!!

Solen skinner, og det er en deilig dag her i Mandal! Det føles så godt å endelig smile litt igjen, og senke skuldrene etter en beintøff periode! Jeg har enda litt bearbeiding å gjøre med egne følelser i forbindelse med utsettelsen av bryllupet, men kampviljen er kommet sterkt tilbake! Denne hendelsen føyer seg inn i en rekke av smertefulle opplevelser i mitt liv, og de må bearbeides og sorteres, før de pakkes vekk. Jeg er i hvert fall i gang med å bearbeide og sortere, så går det en stund før jeg kan pakke det helt bort!

Jeg har i hvert fall tenkt å kose meg med de gode følelsene i dag, og nyte ettermiddagen her hjemme! Dørene er åpne, og sommerluften sprer seg i huset! Deilig! Husk å nyte øyeblikket!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg