Du har blitt så mye mindre!!

De siste månedenes økning i treningsmengde har begynt å vises på kroppen. Det er en deilig følelse, det skal jeg innrømme. Jeg ville jo bli mindre, så det er jo stas. Men det handler ikke lenger om kg for meg. Jeg ble rasende på badevekten, og så deprimert hver gang jeg gikk på den. Til slutt ble jeg og treneren min enige om å slutte å gå på den vekta så ofte. Vi ville heller fokusere på cm, og bedre helse!

Jeg har mistet mange cm, og det vises på kroppen. Det vises på klærne. Det vises på hele meg! Jeg føler meg bedre, og mer vel tilpass med egen kropp. Det er lettere å klare hverdagen, og jeg er blitt merkbart sterkere! Jeg har mistet noen kg, men ikke så mange. Akkurat det går sakte, selv om cm forsvinner! Jeg er veldig godt fornøyd med fremgangen min! Jeg oppdager stadig nye ting som jeg mestrer, og jeg pushes ut av komfortsonen!

Det jeg merker aller mest, er holdningen min! Jeg har rettet meg opp, og ser ikke ned i bakken! Jeg har fått mer tro på meg selv, og gjemmer meg ikke bort! Det betyr mye mer enn kg for meg! Jeg er blitt mer oppreist og rakrygget! Jeg er stolt over alt jeg faktisk klarer å få til! Jeg løper opp bratte motbakker! Jeg jogger flere minutter i strekk! Jeg klarer flere styrkeøvelser enn før!

Men det som er aller viktigst er at jeg er blitt en mye bedre venn med meg selv!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg