Livets reise!

Livet er en spennende reise,

vi vet aldri hvor den oss tar!

Nye steder, folk å møte.

Nye inntrykk dag for dag.

 

Jeg er glad jeg ikke visste

alt som livet innebar.

Møt hver dag med nye sjanser,

allting ender stort sett bra!

 

Livet har så mange sider,

ikke alt er like lett.

Men når allting rundt meg spretter,

ser jeg sommeren igjen!

 

Jeg skal varme meg i solen,

la den tine kropp og sjel!

Slik at jeg mitt sinn kan åpne,

slippe kjærligheten frem!

 

Husk at hver en dag du våkner,

har du en ny mulighet fått!

Bruk den, ta imot det gode!

Da blir livet ganske flott!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg