Er jeg tøff nok?

Jeg har kjempet lenge. Jeg har kjempet hardt. Jeg har tatt i bruk mine innerste krefter for å komme dit jeg er i dag! Men jeg må bli enda sterkere! Jeg må bli enda tøffere! Jeg må finne det jeg trenger dypt inni meg for å klare alt som kommer av prøvelser fremover. Jeg må være sterk og tøff for mine nærmeste! Er jeg tøff nok?

Svaret er faktisk JA! Jeg er tøff nok! Jeg har de styrkene og kvalitetene som behøves for å stå stødig i de stormene som kommer! Jeg har tatt imot veiledning, og bruker det effektivt for å bli tøffere! Jeg pusher meg selv ut av komfortsonen, slik at jeg opplever mestring av nye situasjoner! Jeg utvider horisonten min, og oppdager nye sider ved meg selv!  Jeg opplever endelig å ha den selvtilliten som behøves for å nå mine mål!

Jeg er tøff nok til å kreve det som trengs av andre! Jeg er faktisk tøff nok til å sette ord på hva vi behøver! Jeg er tøff nok til å ta imot hjelp. Jeg er tøff nok til å innrømme at vi faktisk kan trenge hjelp! Jeg er tøff, men jeg er likevel ett menneske! Jeg er ett menneske som endelig klarer å leve slik jeg selv vil! Ett menneske som har følelsene utenpå. Som tørr å vise sine sårbare sider, og allikevel føle seg sterk!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg