Kjære Agnete!

I dag heier jeg virkelig på deg, Agnete! Jeg heier på deg fordi du er tøff! Jeg heier på deg fordi du har gitt alle oss som har psykiske utfordringer ett ansikt! Jeg heier på deg fordi du tørr å ta de grepene som gjør at du kan få fullføre drømmen din! I kveld når du entrer scenen, er jeg sikker på at du gir absolutt alt! Jeg håper du får ut alt du har spart opp av energi!

Jeg har vært en ihuga MGP fan i årevis! Hele oppveksten satt jeg benket foran tv, og heiet på Norge! Da Norge vant MGP for første gang internasjonalt, var det på min bursdag! Jeg sang alle låtene, kunne de norske på rams. Sånn er det ikke i dag. Jeg har falt litt fra på den fronten. Men jeg ble i år opptatt mennesket Agnete, ikke bare musikken!

Du er tøff som tør å gå dine egne veier! I et slikt sirkus, klarer du å skjære igjennom, og si hvordan du må ha det for å prestere best mulig! Det står det respekt av! Jeg håper inderlig at du lykkes! Jeg håper at dersom det ikke går din vei, så står du sterk og vet du har gjort ditt beste! Jeg føler du allerede har vunnet! Du har fått oss til å tenke. Du viser at kjendiser også har en mental helse som de må ta hensyn til! Det er ikke bare glitter og glamour, men ekte mennesker med en sjel.

Det er lett å se at du brenner for musikken din! Du har ett scenetalent som er vilt og vakkert! Bruk det til å få ut energien din! Strål på scenen, og ta hele verden med storm! Jeg heier på deg!

Vennlig hilsen MGP fan

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg