God morgen!

Så er det endelig fredag, beste dagen i uken! Langhelgen er rett rundt hjørnet, det regner jeg med blir deilig for dere alle sammen! Jeg har jobbehelg, så det blir litt av hvert for meg. Jeg gleder meg veldig til å jobbe på Notabene! De timene flyr av sted!  Mange kjekke kunder kommer innom i løpet av en vakt!

Det er også tid for ny PT time med Irene Skuland Reilev i dag! Det er alltid kjempegøy og hardt! Skal bli godt å trene bort stølheten etter en knallkjekk trening i Furulunden onsdag. Det er så deilig å trene ute i slikt fint sommervær! Jeg gleder meg til å gi gass, og kjenne svetten sile når jeg løper i vei!

Jeg ønsker dere alle sammen en flott fredag! Håper alle får en god start på helgen! Kos dere!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg