Små ting blir store!

Å mestre nye ting er en selvtillitsboost! Å klare små ting som man aldri har klart før, er stort! Å stadig mestre nye oppgaver, er kjempespennende! Å bli pushet ut av komfortsonen har i hvert fall jeg bare godt av! Å kaste seg uti det, har vært lærerikt og spennende! Jeg liker å bli litt pushet av folk jeg stoler på! Jeg liker å utforske nye ting i trygge omgivelser!

Jeg blir kjempeglad når jeg oppnår nye perser på treningen! Jeg blir stolt når barna foretrekker min hjemmelagede brune saus istedenfor posesaus! Jeg blir glad når jeg fikser å lage hjemmelaget lapskaus eller kjøttkaker! Små ting som plutselig blir store! Jeg våger å prøve! Jeg våger å feile!

Når man har levd store deler av livet uten selvtillit, så gjør det ekstra godt å våge å være seg selv! Jeg føler meg nysgjerrig på livet, og gleder meg til årene som kommer! Jeg skal våge å ta sjanser, og gi meg selv tillit! Jeg skal bruke mine evner og egenskaper til å oppnå noe bra! Jeg vil hjelpe andre til å se at det går an! Det er deilig å kjenne at jeg tørr!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg