Elsker fremgang!

Jeg sitter her nydusjet etter en deilig treningstur i Furulunden! Jeg har gjennomført nok en tur på 6,3 km i verdens vakreste naturperle! Jeg elsker Furulunden, det er ett deilig fristed! Jeg merket i dag at formen er kommet seg mange hakk! Jeg klarer å holde en mye jevnere og høyere fart enn tidligere! Jeg småløper opp alle bakkene for ekstra trening! Jeg får opp pulsen skikkelig i de hardeste bakkene! Jeg stopper ikke på toppene, men fortsetter i rask gå tempo mens pulsen synker litt igjen! Før måtte jeg stoppe helt opp dersom jeg hadde løpt noen meter!

Det er ubeskrivelig deilig å kjenne fremgang i treningen min! Jeg blir både glad og stolt! Kroppen fortsetter å forandre seg, og jeg føler meg lettere og nettere i kroppen! Pusten er blitt mye bedre, og det fungerer bra selv i pollensesongen! Jeg gikk faktisk og smilte litt i dag, musikk på ørene og hilste på masse folk underveis! Jeg koste meg  når jeg kjente hvor lett det gikk! Jeg er veldig glad for at min kjære gav meg ett solid spark bak, og fikk meg ut på tur. Jeg hadde nemlig sagt i går at jeg skulle, men våknet i dag med lite motivasjon. Da er det godt med ett kjærlig puff!

Fremgang gjør noe med ett menneske! Selvtilliten øker, og jeg får lyst til å klare enda mer! Jeg har troen på at jeg skal nå mine mål! Første mål er å være en strålende vakker brud i sommer! Det klarer jeg fint å få til! Deretter skal jeg sette meg nye mål sammen med Irene Skuland Reilev! Vi må ha noen “hårete” mål til neste sommer! Jeg gleder meg!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg