Ny bryllupsdato klar!

Da kan vi endelig forkynne at vi har alt klart til vårt bryllup! Bryllupet blir lørdag 23.juli! Vi gleder oss veldig til den store dagen sammen med familie og venner! Det blir en dag hvor kjærligheten skal feires! Vi satser på flott sommervær denne dagen! Jeg kan nesten ikke vente på at dagen skal komme!

Vi var heldige, og fikk byttet rundt på absolutt alt i full fart! Dessverre er det noen få gjester som ikke kan komme. Det er trist, men vi har valgt å få gjennomført bryllupet slik at ferien vår kan gå som planlagt med barna! Vi fikk samme lokale, og det var veldig greit å slippe stress i forbindelse med datoendringen!

Nå skal ukene som kommer brukes til siste finjusteringer. Jeg gleder meg til å ha på drømmekjolen min! Jeg skal trene ekstra godt i sommer, slik at jeg blir ekstra fin! Nå skal vi bare glede oss over dette, og legge bak oss alt vondt. Hurra for kjærligheten !

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg