Du er unik!

Tenk på det at du er helt unik! Absolutt ingen andre er akkurat sånn som deg! Der finnes ingen som er slik som deg! Du har dine helt egne spesialiteter og evner! Ingen andre kan måle seg med akkurat deg! Du er unik! Det er fantastisk, ingen kan ta ifra oss akkurat det! Vi er alle sammen forskjellige, og lever ulike liv!

Ingen andre vet hvordan du egentlig er, og hvordan du tenker. Vi har hvert vårt fokus, og interesser. Sammen skal vi leve i dette samfunnet, og vi skal ha det godt. Vi skal yte litt av oss selv til andre, for sammen blir vi et flott samfunn. Selv om vi er ulike, så er vi heldigvis skapt slik at vi liker å dele. Vi gjør hverandre rikere!

Jeg håper at du er glad i deg selv! Jeg håper at du ser deg selv! Jeg håper at du gir deg selv muligheten til å blomstre! Vi har alle muligheter foran oss. Vi kan velge å ta imot de, eller ikke. Gi deg selv sjansen til å lykkes! Gjør deg selv glad! Ikke la deg stanse av andre! Ikke la deg kneble av andre.

Jeg er takknemlig for at jeg endelig klarer så se at jeg også er unik! Jeg har faktisk mine talent og evner. Nå velger jeg å bruke dem. Jeg gir meg selv muligheten til å gjøre det jeg ønsker. Det er godt å kjenne at jeg tørr å leve slik jeg ønsker! Jeg gleder meg til fremtiden, og jeg er sikker på at jeg skal få oppleve masse godt fremover!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg