Viktig å forberede seg!

Som så mange ganger før, skal jeg i dag ha en viktig avtale. Det innebærer at jeg må bruke masse tid på å forberede meg. Jeg har begynt å notere ned det jeg skal prate om, slik at jeg ikke glemmer vesentlige ting! Det er viktig å huske alt når man først har fått en avtale med travle personer. Hvis jeg ikke har lapp. glemmer jeg fort halvparten.

Å forberede seg til en avtale er ikke bare praktiske ting. Jeg forbereder meg også mentalt på den oppgaven som venter meg. Jeg gruer meg ikke, men er likevel litt spent på hva som kommer ut av dagens avtale. Jeg stiller godt forberedt, og det føles godt! Når man har fått noens tid, så føler jeg det er viktig å bruke den fornuftig. Å få gjort mest mulig på en effektiv og konstruktiv måte.

Jeg merker at jeg tar i bruk egenskaper som jeg har brukt i jobb tidligere. Det å snakke for seg selv, presentere problemsstillinger. Jeg har argumentene mine klare, og er ikke redd for å prate om til tider ganske vanskelige tema. Jeg får masse skryt for måten jeg opptrer på møtene, og det gjør godt. Jeg gjør alt jeg kan for å sikre en god fremtid, og da er det kjekt når man får ros.

Jeg tror kanskje jeg har arvet litt av min fars politiske argumentasjon evner. Mine foreldre har vært aktive i ulike styrer og foreninger, og er vant til å prate for seg. Noe av det har jeg tydeligvis arvet, og det er en god ting å kunne. Jeg har også vært ganske aktiv tidligere, og er ikke så redd av meg. Det har virkelig hjulpet meg i møte med ulike etater de siste årene. Jeg tørr å stå for det jeg mener, og er ikke redd for å bli engasjert!

Så nå gjenstår det kun litt mat i magen, så er jeg klar for å sette i gang! Det skal bli godt å få det unnagjort! Skal bli godt å løpe ut følelsene etterpå på PT time med Irene Skuland Reilev! Regnet høljer ned, men det stopper ikke meg fra en god treningsøkt ute! Vi prates senere!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg