Personlige rekorder!

Det var utrolig deilig å komme seg ut i frisk luft i Furulunden etter å ha sittet i  møte 1,5time! Tungt stoff ble diskutert, følelsene var sterkt aktivert. Å da bli møtt med det flotte smilet til Irene Skuland Reilev, er bare helt fantastisk! En god klem, og sprudlende klar til å pushe meg gjennom en deilig PT time! Det er verd hver eneste krone for meg!

I dag har jeg slått mine egne rekorder! Jeg har jogget 2 kilometer i strekk. 2000 meter har jeg løpt! Jeg som aldri har fikset løping overhodet! Jeg har aldri løpt så langt. Det gikk ikke fort, men jeg løp! Jeg jogget i hele 21 minutter uten stopp! Min forrige rekord var 10 minutter, så den ble ordentlig smadret! Det er en ubeskrivelig god følelse av mestring! Jeg vet at jeg kommer til å klare enda mer etter hvert! Kroppen takler det, og jeg er mentalt klar for å sette nye personlige rekorder fremover!

Jeg kjenner at det gjorde underverker på humøret mitt! Jeg har en kjempegod følelse i kropp og sjel! Det er så deilig å endelig kunne mestre fysiske utfordringer! Jeg føler meg så mye lettere og nettere i kroppen! Dette ble en deilig start på helgen! For dere som er superspreke, er ikke 2 km langt. Men for meg er det virkelig ett langt stykke! Og jeg greide det helt fint! La til og med inn en sluttspurt siste 300 meterne! Jeg er på full fart fremover!! Og jeg er superstolt!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg