Søndagsfreden senker seg!

Så var det faktisk søndag kveld. Helgen har forsvunnet kjempefort. Det er jo sånn når man fyller den med kjekke aktiviteter! Hverdagen venter, og en ny uke står klar for oss alle sammen. Den skal fylles opp meg skole for barna, aktiviteter, viktige avtaler og trening! Noe for enhver smak, det er i hvert fall sikkert og visst!

Søndagskveldene er en litt blandet glede. Man nyter siste rest av helgen, men hverdagen er veldig nærme! Jeg forsøker å samle mest mulig krefter til uken som kommer, og lader opp med teppe, strikketøy og kanskje litt tv. Litt forberedelser til uken, men ellers stille og rolig! Det har vært veldig koselig med besøk, men er også litt godt med en kveld alene nå før uken starter opp for fullt!

Jeg håper dere har hatt en fik helg! Jeg håper at dere har fått fylt opp batteriene, og virkelig hatt muligheten til å kose dere! Det er godt å kunne gjøre litt av hvert, og ikke alltid måtte yte på jobben! Jeg ønsker alle sammen en god søndagskveld, og håper alle får en nydelig uke!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg