Hver dag er en sjelden gave!

Å ta fatt på en helt ny dag, er en stor gave! Det er en ny mulighet i livet vårt! Vi starter med blanke ark, og vet ikke sikkert hva den vil bringe! Vi kan fylle den med kjekke ting! Vi kan bringe litt alvor inn i dagen når det behøves! Vi kan sette av litt tid til andre enn oss selv! Vi velger helt selv hva vi putter inn i dagen vår! En fin blanding av skjemt og alvor er det som regel!

Vi skal lære oss å ta bedre vare på de gode dagene! Jeg har i hvert fall lært at det er viktig! Å bære med seg de gode dagene, hjelper oss gjennom de vonde dagene! Gi deg selv tid til å nyte litt av  øyeblikket! Gi deg selv et lite pusterom slik at du faktisk rekker å kjenne litt på følelsene som dagen bringer!

Livet mitt har inneholdt en del smertefulle dager. Dager hvor jeg ikke helt har visst hvordan jeg skulle komme meg gjennom. Men da er det godt å vite at denne dagen kommer aldri igjen. Neste dag kan umulig bli lik denne. Så etter en grusom dag, kommer det mest sannsynlig en bedre dag! Det har hjulpet meg gjennom mine mørkeste perioder! Det kan gå smått fremover, men det går riktig vei!

Vær glad for at du våkner opp til en ny dag! Du er heldig! Gjør det beste du kan for at dagen blir fin! Og husk at dersom den er fæl, så kommer det en bedre dag i morgen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg