Forberedelser til bryllup!

Det dukker stadig opp små ting som må fikses før den store dagen senere i sommer! Kjolen er i boks, og jeg har fått kjøpt meg flotte sko! Skoene er nydelige, men jeg må øve meg på å gå med hæler! Akkurat nå er det litt som å gå på stylter! Skoene er litt store, så det må justeres med litt såler. Compeed plaster er allerede handlet inn, slik at man unngår gnagsår på den store dagen!

Det gjenstår også å velge ut salmer til vielsen. Det synes jeg er vanskelig! Gode tips mottas med takk. Vi må få laget programmer til kirken, og se hvor kreative vi klarer å være! Blomstene er valgt, men ikke bestilt riktig enda! Her må det telles over hvor mye vi trenger, slik at ingenting blir glemt! Brudebuketten har jeg allerede valgt, og den blir nydelig!

Jeg er glad for at jeg har overlatt ansvaret for pyntingen av festbordet til min kjære storesøster! Hun elsker å holde på med slikt, så det valget var enkelt for min del! Jeg har valgt farger, og hun fikser resten! Jeg er heldig, og har familie og venner som baker kaker til den store dagen! Diverse allergier gjør at vi må være helt sikre på hva som er inni kakene! Da er det best å lage dem hjemme! Bare jeg får sjokoladekake, så er jeg reddet!

Frisør er bestilt, og hun fikser også sminken denne dagen! Gleder meg veldig til å se hvor vakker jeg faktisk kommer til å bli! Jeg skal ikke være veldig jålete, men litt sminke er bra! Måneder med trening har gitt resultater, så det blir deilig å være prinsesse for en dag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg