At det skal være så vanskelig å spise Skyr….

Noen ganger blir jeg helt matt av meg selv. Jeg forsøker å leve nokså sunt, og ha ett visst fokus på mitt kosthold. Jeg trener jo ganske mye, så det ville jo være dumt å spolere effekten ved å ha et dårlig kosthold. Såpass skjønner jeg jo selv! Så jeg forsøker å spise ok mat, og ikke for store porsjoner om gangen!

Så er det dette evige problemet mitt, nemlig mellom måltider! Jeg sliter fælt med å finne noen gode alternativer. Jeg har masse sterke allergier, så jeg må være veldig forsiktig. Energibarer kan jeg ikke ha, all slags nøtter er livsfarlig for meg! En del frukt har kryssallergi med nøtter, så der forsvinner en del alternativer også!

Jeg simpelthen hater yoghurt, det har jeg aldri likt. Men nå har jeg bestemt meg å spise Skyr! Jeg har funnet to smaker som jeg kan ha, men at det skal være så vanskelig å få ned en skyr! Jeg må vase meg selv vekk, enten med å prate med folk samtidig, eller gjøre noe annet som tar fokuset vekk fra det jeg gjør! Banan er jeg heller ikke noe særlig glad i , men det går ned i blant!

Jeg blir rett og slett litt frustrert på meg selv! Så nå tar jeg meg selv i nakken, og forsøker å finne sunne alternativer til meg selv! Tenker jeg får Google litt, og se hva som dukker opp! Kanskje jeg finner noe lettvint som jeg kan ha! Gode tips mottas med takk! Se det ja, sånn nå er skyren spist opp! Jammen godt bloggen hjelper meg til å få i meg mat også…….

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg